مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور، امروز با حضور مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور، با حضور دکتر محمدعلی شیرازی، مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید برگزار شد.

در این مراسم، دکتر محمدعلی شیرازی گفت: هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور یکی از شرکت های مهم زیرمجموعه شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید به شمار می‌رود که توانسته نقش مهمی را در پیشبرد اهداف این هلدینگ ایفا نماید.

وی افزود: در حال حاضر یک پروژه مهم نیروگاهی در محمودآباد از سوی هلدینگ انرژی امید تابان هور در دست اجرا است که تداوم اجرای آن از سوی مدیرعامل جدید این مجموعه، مورد تأکید است.

همچنین حسنعلی تقی زاده لنده، مدیرعامل پیشین شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور نیز در این مراسم گفت: سرمایه شرکت امید تابان هور در سال 93 معادل 30 میلیارد تومان بوده که در سال جاری به 6600 میلیارد تومان رسیده؛ ضمن اینکه یک مجموعه تخصصی شکل گرفته که با تعریف پروژه‌های جدید طی سنوات گذشته، به نقطه پایداری رسیده است.

وی افزود: نیروگاه منجیل با سهم 99.58 درصدی متعلق به تابان هور، از جمله نیروگاه های تکرارناشدنی صنعت برق کشور به شمار می رود؛ ضمن اینکه طی هفت سال گذشته، سهم شرکت نیز حدود 15 تا 18 برابر رشد کرده است.

به گفته تقی زاده لنده، رشد ده برابری سهام شرکت متعلق به تعریف پروژه های جدید و درآمد زا از سوی امید تابان هور است؛ البته صنعت نیروگاهی کشور به طور کلی با مشکلات جدی مواجه است که روند توسعه را در آن اندکی کند می کند.

وی اظهار داشت: هلدینگ انرژی امید تابان هور توانسته با برخی از صنایع کشور، قراردادهای احداث نیروگاه به روش BOT منعقد کند که این یک موفقیت بزرگ به شمار می رود.

همچنین دکترعسگری، مدیرعامل جدید هلدینگ امید تابان هور نیز در این مراسم گفت: با توجه به ریل گذاری های درستی که از سوی هیات مدیره شرکت امید تابان هور و سرمایه گذاری امید در سنوات گذشته انجام شده، مطمئن هستم می توان کارهای بزرگی را در ماه های پیش رو انجام داد.

وی افزود: طرح های جدیدی برای توسعه فعالیت های امید تابان هور در نظر گرفته شده که با موافقت هیات مدیره شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و نیز هیات مدیره  شرکت امید تابان هور، اجرایی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *