۳۶ طرح بزرگ اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد یورویی گل‌گهر

۳۶ طرح بزرگ اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد یورویی گل‌گهر
در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری برای توسعه کشور، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و وزیر صنعت، معدن و تجارت تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر، در این تفاهم نامه که با حضور مهندس رزم حسینی وزیر صمت و مهندس ایمان عتیقی مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و با حضور معاونین وزارت صمت، رییس مجمع نمایندگان استان ، رئیس کل دادگستری استان و معاون قضایی دادستان کل‌کشور منعقد شد، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در اجرای ۳۶ طرح و پروژه بزرگ اقتصادی، صنعتی و زیربنایی با مبلغ ۵ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری می‌کند.
این طرح ها بر اساس برنامه جامع  توسعه ای گل گهر و در راستای محور های  تکمیل زنجیره ارزش، تنوع محصولی و جغرافیایی محصولات ،توسعه زیر ساخت ها، توسعه اکتشافات و نوسازی ماشین الات معدنی ، ارتقا فناوری و شتابدهنده ها می باشد.
 در اجرای این طرح ها و پروژه‌های بزرگ، اشتغال‌زایی، انجام مسئولیت‌های اجتماعی، سرمایه گذاری برای تولید و تکمیل صنایع معدنی، استفاده از منابع داخلی و بهره‌گیری از حداکثر توان ساخت داخل کشور محوریت داشته و وزارت صمت و دستگاه‌های مربوطه به منظور پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها، تسهیل‌گر خواهند بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *