تسریع در راه اندازی طرح ها با جدیت دنبال شود

تسریع در راه اندازی طرح ها با جدیت دنبال شود

در جلسه مشترک مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت‌ توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با هیات مدیره گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید بر حمایت از پروژه‌های این شرکت بر اساس تنوع‌بخشی به تامین مالی آنها تاکید شد.

 

به گزارش روابط عمومی گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، حجت نجمی‌نیا مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، طی گزارشی اقدامات انجام‌شده برای تست و راه‌اندازی پروژه 85/1 میلیون تنی طوبی و زیرساخت‌های تولید اکسیژن و نیتروژن آن و همچنین آخرین وضعیت پروژه فولادسازی 3 میلیون تنی شرکت را نزد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید تشریح کرد. وی ضمن ترسیم چشم‌انداز دستیابی به ظرفیت کامل تولید در این پروژه‌ها درخواست موافقت با افزایش سرمایه این شرکت را طرح کرده و اقدامات انجام شده در راستای تامین مالی را توضیح داد.

 

سید مصطفی سید هاشمی، رئیس هیات مدیره گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، گفت: هدف از برپایی جلسات با شرکت‌های سرمایه‌پذیر، بررسی تحقق برنامه و بودجه این شرکت‌ها و اتخاذ تصمیمات لازم در زمینه تسهیل و تسریع امور آنهاست. وی اقدامات انجام شده در خصوص توسعه خطوط آهن اسفنجی و وضعیت پروژه فولادسازی و نورد گرم را مناسب ارزیابی کرده و افزود: لازم است شرکت‌های گروه سنگ آهن و فولاد همکاری و هماهنگی مستمری داشته باشند تا علاوه بر انتقال تجربیات به تصمیماتی با بهره‌وری مناسب برای گروه نایل شوند.

 

ابوذر سروش، مدیر عامل گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، ضمن توجه دادن به راه اندازی طرح­ها بر اساس برنامه زمان­بندی مصوب، بر مساعدت همه ­جانبه امید جهت رفع موانع و مشکلات طرح­ها، تاکید کرد. وی همچنین بر تشکیل کمیته‌های هیات مدیره تاکید کرده و ابراز داشت: لازم است این شرکت بر گلوگاه‌های مهم در مسیر پروژه تولید ورق گرم تمرکز کند و این پروژه را که از مهم­ترین اولویت­ های کشور است، مطابق با زمان‌بندی به بهره‌برداری برساند. وی افزود: ضرورت دارد شرکت‌ها از روش‌های متنوع تامین مالی استفاده کنند و با رعایت این موضوع، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید از تامین مالی شرکت‌ها حمایت می‌کند. سروش همچنین خواستار نظارت بر منابع و مصارف پروژه‌ها و توجه به ایمنی محیط کار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *