تقسیم سود ۲.۰۰۰ ریالی به ازای هر سهم ” سهرمز “

تقسیم سود ۲.۰۰۰ ریالی به ازای هر سهم ” سهرمز “

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان هرمزگان در تاریخ 1401/11/17 ، با حضور بیش از 85  درصد سهامداران حقیقی و حقوقی، اعضای هیأت مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار شد.

ریاست این مجمع را آقای اسدی بر عهده داشت و سرکار خانم دکتر بیانی و سرکار خانم تیما در مقام ناظرین و آقای دکتر مهدی آقا بیگی به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

در ادامه با قرائت گزارش هیأت مدیره، اهم فعالیت های صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به 1401/08/30 مطرح و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، سهامداران ضمن تصویب صورت های مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود 2.000 ریالی به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

مصوبات هیأت مدیره:

پس از بحث و تبادل نظر پیرامون گزارشات ارائه شده، تصمیمات لازم به شرح  ذیل باتفاق آراء به تصویب رسید:

1- طبق فعالیت هیأت مدیره و صورت های مالی، سود خالص شرکت 2.700.281 میلیون ریال بوده که نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است. سرمایه ثبت شده شرکت ۱,۰۸۴,۰۰۰ میلیون ریال است و سود خالص هر سهم ۲۴۹۱ ریال و سود نقدی هر سهم شرکت ۲۰۰۰ ریال است. سود انباشته پایان دوره شرکت ۴,۱۴۶,۵۸۵ میلیون ریال است.

2- صورت های مالی شامل وضعیت مالی، سود و زیان، تغییرات در حقوق مالکانه و جریان وجوه نقد برای سال مالی منتهی به 30‏/08‏/1401 با توجه به تکالیف و موارد مطروحه در خلاصه مذاکرات به اتفاق آراء حاضرین مورد تصویب قرارگرفت.

3- کمک های بلاعوض نقدی با افزایش 300 درصدی تا سقف مبلغ 30 میلیارد ریال (معادل 3 میلیارد تومان) و غیرنقدی بصورت 2500 تن سیمان تعیین گردید تا در اختیار هیأت مدیره قرار گیرد و با نظر ایشان و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی مصرف شود و همچنین مقرر شد درخصوص مشارکت در سایر پروژه های عام المنفعه همچون مدرسه سازی موافقت موضوع بصورت مکتوب از سهامدار عمده (شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید) اخذ گردد.

4- انتخاب اعضای هیات مدیره به مدت دو سال:

  • شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید (سهامی عام)
  • شرکت سرمایه گذاری سپه (سهامی عام)
  • شرکت توسعه گوهران امید (سهامی عام)
  • شرکت چاپ نشر سپه (سهامی خاص)
  • شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار (سهامی عام)

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *