تقسیم ۲.۱۳۰ ریال سود در مجمع شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، به ازای هر سهم «کچاد»

تقسیم ۲.۱۳۰ ریال سود در مجمع شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، به ازای هر سهم «کچاد»

افزایش 272 درصدی سود خالص نسبت به سال 1398

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور بیش از 85 درصد از سهامداران، روز شنبه  12 تیر ماه سال 1400 در حالی در محل سالن تلاش، برگزار شد که به دلیل شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و عدم امکان حضور بخشی از سهامداران حقیقی، مشروح جلسه مجمع همزمان از سایت های آپارات و کانال تلویزیون مجازی چادرملو به صورت زنده پخش گردید .

در این جلسه پس از انتخاب آقای دکتر مدرس خیابانی نماینده شرکت سرمایه گذاری امید، بعنوان رئیس مجمع و ناظرین آقایان دکتر نادری نماینده شرکت توسعه معادن و فلزات و صبوری دیلمی نماینده شرکت سرمایه گذاری سپه ، خلیل زاده نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و بازرس قانونی شرکت، مهندس ناصر تقی زاده  بعنوان دبیر مجمع و مدیر عامل شرکت،  گزارشی از عملکرد و برنامه های اجرایی شامل عملیات استخراج ، تولید و فروش محصولات و طرح ها و برنامه های  سال جاری شرکت به اطلاع حاضران رساند و تصمیمات ذیل اتخاذ و مورد تصویب قرار گرفت.

1 –  در خصوص عملکرد هیأت مدیره،، صورتهای مالی تلفیقی گروه و شرکت اصلی مشتمل بر سود و زیان، صورت وضعیت مالی ، صورت تغییرات در حقوق مالکان ، صورت جریان های نقدی و یادداشتهای توضیحی پیوست آن برای  سال مالی منتهی به 29/12/1399 قرائت و مجمع پس از استماع توضیحات هیات مدیره و بازرس قانونی و پس از بحث و تبادل نظر سهامداران در خصوص موضوعات مطروحه  به اتفاق آرا ضمن تائید عملکرد هیات مدیره ، صورتهای مالی و یادداشت های پیوست آن برای سال مالی منتهی به 30/12/1400 را تصویب نمود.

2 – معاملات مشمول ماده 129 اصلاحیه قانون تجارت مورد تائید و تنفیذ قرار گرفت

3- در ارتباط با تقسیم سود سال مالی منتهی به 29/12/1399 مقرر گردید از مبلغ  101 هزارو 454 میلیارد ریال کل سود شرکت در سال 1399 ، به ازای هر سهم 2130 ریال  سود بین سهامداران توزیع گردد.

4 – موسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر  به عنوان حسابرس و بازرس اصلی  و موسسه حسابرسی دش و همکاران به عنوان بازرس علی البدل برای سال مالی منتهی به 30/12/1400 انتخاب و قبولی سمت خود را اعلام نمود. تعیین حق الزحمه بازرسان به هیأت مدیره تفویض گردید.

5 – روزنامه دنیای اقتصاد و جهان صنعت  جهت درج آگهی های شرکت تعیین گردید

6 – حق حضور و پاداش هیات مدیره تعیین شد.

7 – اعضای هیات مدیره با رعایت مفاد لایحه اصلاحیه قانون تجارت و بر اساس رای گیری به عمل آمده به مدت 2 سال به این شرح انتخاب شدند . شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید- شرکت سرمایه گذاری سپه- شرکت سرمایه گذاری استان گیلان( عدالت) – شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و شرکت فولاد مبارکه .

8 – مجمع مراتب تقدیر خود را از زحمات هیأت مدیره و کلیه کارکنان شرکت اعلام نمود و به نحو مقتضی از زحمات کارکنان ذیربط تقدیر به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *