« سرمایه امید از ٣۰,۰۰۰ میلیارد ریال به ٩٧,۰۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت »

« سرمایه امید از  ٣۰,۰۰۰ میلیارد ریال به ٩٧,۰۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت »

با رأی اکثریت سهامداران، افزایش سرمایه شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید از ٣0,٠٠٠ به ٩٧,٠0٠ میلیارد ریال تصویب شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، مجمع فوق‌العاده شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با حضور اکثریت سهامداران، عصر امروز چهارشنبه ٢٠ اسفند ١٣٩٩ برگزار شد. 

 

بر این اساس، پس از قرائت گزارش هیأت مدیره شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید که از سوی حسین مدرس خیابانی، مدیرعامل این هلدینگ ارائه شد، ‏با رأی اکثریت سهامداران، افزایش سرمایه شرکت امید از ٣0,٠٠٠ به ٩٧,0٠٠ میلیارد ریال تصویب شد.

 

گفتنی است شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید هم اکنون پنجمین شرکت بزرگ بورسی کشور بوده که ارزش بازاری برابر ١٢٠ هزار میلیارد تومان دارد.

دکتر حسین مدرس خیابانی، مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید در مجمع فوق العاده این شرکت گفت: این مجمع به منظور افزایش سرمایه شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید از 30 هزار میلیارد ریال به حدود 97 هزار میلیارد ریال تشکیل شده است. 

وی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید را پنجمین شرکت بزرگ بورسی کشور دانست و افزود: کسب این رتبه مرهون تلاش و سرمایه‌گذاری های هوشمندانه‌ای است که در گذشته از سوی مدیران شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید انجام شده و بر همین اساس، هم اکنون بزرگترین رسالت و ماموریت ما این است که دارایی‌های امید را افزایش داده و آیندگان را از منافع سرمایه گذاری های حاصله، منتفع نماییم.

مدرس خیابانی گفت: بزرگترین مزیت شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید تنوع رشته‌هایی است که در آنها سرمایه‌گذاری صورت گرفته به نحوی که امید، دومین هلدینگ چند رشته‌ای کشور و بزرگترین هلدینگ معدنی کشور با دارا بودن سهم 80 درصدی از ذخایر سنگ آهن بوده و یک هلدینگ نیروگاهی با دارابودن نیروگاه در 6 استان کشور در اختیار دارد، ضمن اینکه دارا بودن 7 شرکت سیمانی نیز به این مجموعه وزن خاصی داده است؛ این در حالی است که امید، تنها مخزن دار نفت در بخش غیردولتی است.

مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید گفت: با توجه به حسن انجام کار در پروژه ایجاد مخازن 10 میلیون بشکه ای ذخیره نفت خام در جاسک در کنار مخازن 10 میلیون بشکه ای گناوه، شرکت ملی نفت ایران ترغیب شده تا ساخت پروژه هایی مشابه در میدان نفتی دارخوین، مخازن محرم و امیدیه را نیز به شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید بسپارد.

مدرس خیابانی گفت: تا آخر سال در فاز زودهنگام، دو مخزن از مخازن جاسک تحویل شده و 4 مخزن دیگر نیز تا آخر خرداد 1400 تحویل خواهد شد.

وی به اجرای پروژه های عظیم ساختمانی از سوی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید خبرداد و گفت: پروژه پردیس شرق که از سوی شرکت ساختمانی سپه در حال احداث است، با 96 هزار مترمربع زیربنا، پروژه ای عظیم است تا سودآوری برای سهامداران را رقم زند.

مدرس خیابانی گفت: هفت سال بود که مجموعه شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید افزایش سرمایه نداده بود و اکنون شرکتهای زیرمجموعه این هلدینگ به صورت مجزا افزایش سرمایه داده و امید نیز سرمایه خود را از 3 هزار میلیارد تومان به 9700 میلیارد تومان خواهد رساند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *