سرمایه گذاری امید رتبه برتر دومین همایش تجلیل از برترین های بورس کالا را به دست آورد

سرمایه گذاری امید رتبه برتر دومین همایش تجلیل از برترین های بورس کالا را به دست آورد

شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید به همراه تعدادی از شرکت های زیر مجموعه خود رتبه های برتر دومین همایش تجلیل از برترین های بورس کالا را از آن خود کردند.

 

به گزارش روابط عمومی گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، به نقل از کالاخبر، در این همایش وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمع کثیری از مقامات و تولیدکنندگان دولتی و خصوصی کشور حضور داشتند که در پایان، تعدادی از شرکت های تولیدی، هلدینگ، انجمن و بانک به عنوان برترین‌های بورس کالا و «همراهان شفافیت» معرفی شدند.

در این رویداد، در بخش هلدینگ‌ها، سرمایه‌گذاری امید، هلدینگ خلیج فارس، سرمایه‌گذاری غدیر و تاپیکو به عنوان برگزیدگان این عرصه شناخته شدند. همچنین در بخش محصولات معدنی، شرکت های سنگ آهن گهر زمین، معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل گهر و ایمیدرو در لیست برترین های این حوزه جای گرفتند.

شاخص های انتخاب سرمایه گذاری امید شامل عملکرد مطلوب شرکت های زیر مجموعه، عرضه مستمر در بورس کالا، رشد حجم معاملات به نسبت سال 1400 و کارکرد موثر شرکت های معدنی زیر مجموعه بوده است. ارزش معاملات چادرملو در سال 1399 معادل 4.4 میلیارد تومان بوده که در ۱۴۰۰ به حدود ۹ میلیارد تومان و در ۱۴۰۱ به بیش از ۲۴ میلیارد تومان رسیده است. گل گهر که در سال ۱۳۹۹ هیچ معامله‌ای در بورس کالا نداشته، در سال 1400 معادل 3.7 میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۶.۵ میلیارد تومان عرضه از طریق بورس کالا داشته است. گهر زمین نیز در سال 1399 عرضه ای در بورس کالا نداشته است. در سال 1400 ارزش معاملات این شرکت به حدود 3 میلیارد تومان و در سال 1401 به حدود 16.5 میلیارد تومان رسیده است. در مجموع زیرمجموعه‌های امید با افزایش ۴۲۸ درصدی حجم بیش از ۵۷.۵ میلیارد تومان از محصولات خود را از طریق بورس کالا به فروش رسانده اند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *