تکلیف چادرملو به ساخت نیروگاه اختصاصی در کنار واحدهای تولیدی این مجتمع

تکلیف چادرملو به ساخت نیروگاه اختصاصی در کنار واحدهای تولیدی این مجتمع

مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در مجمع عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: مدیران بنگاه‌های اقتصادی بایستی ۲ مأموریت اساسی شامل استفاده مناسب از حداکثر ظرفیت‌های موجود و ارائه طرح­ های توسعه­ ای را دنبال کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، حسین مدرس خیابانی با اشاره به اینکه مدیریت چادرملو مسیر درست و اصولی را برای رشد توسعه فراهم کرده است افزود: به عنوان سرمایه‌گذار از مجموعه چادرملو می­خواهیم نسبت به ایجاد نیروگاه اختصاصی دیگری اقدام کند.

وی افزود: همانطور که تاکنون شرکت چادرملو به ساخت داخل در تمامی پروژه ها و بومی‌سازی تکنولوژی ماشین آلات و تجهیزات و در حوزه تعمیرات و نگهداری توجه داشته است در آینده نیز به طور ویژه این موضوع را در دستور کار قرار دهد تا نرخ تمام شده سرمایه­ گذاری و وابستگی به ارز خارجی کاهش یابد.

وی با تقدیر از عملکرد مدیریت چادرملو درخصوص تأمین مواد اولیه و تکمیل زنجیره ارزش فولاد؛ این رویکرد را قابل اهمیت قلمداد کرد و اظهار داشت؛ مدیریت چادرملو مسیر درست و اصولی را برای رشد توسعه فراهم کرده است.

مدرس خیابانی در پایان با تقدیر از نگاه مدیریت چادرملو درخصوص تأمین مواد اولیه و تکمیل زنجیره ارزش فولاد؛ این رویکرد را قابل اهمیت قلمداد کرد و اظهار داشت؛ مدیریت چادرملو مسیر درست و اصولی را برای رشد توسعه فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *