مراسم تکریم مدیرعامل سابق هلدینگ امید و بازدید و نشست صمیمی مدیرعامل بانک سپه با مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه هلدینگ امید

مراسم تکریم مدیرعامل سابق هلدینگ امید و بازدید و نشست صمیمی مدیرعامل بانک سپه با مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه هلدینگ امید

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، در ابتدای این بازدید، مراسم تقدیر از دکتر محمد علی شیرازی، با حضور دکتر آیت ابراهیمی، دکتر مصطفی پرتوافکنان؛ عضو هیأت مدیره بانک سپه، دکتر سید بابک ابراهیمی؛ سرپرست گروه سرمایه گذاری امید، و دکتر محمدعلی شیرازی؛ مدیرعامل سابق و مدیران عامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر شیرازی ضمن تشکر از همراهی و همدلی کلیه مدیران و مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه هلدینگ امید جهت نیل به اهداف این مجموعه، از انتخاب خوب و شایسته دکتر بابک ابراهیمی ابراز خرسندی کردند.

در ادامه مراسم دکتر آیت ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با تقدیر از خدمات مدیرعامل سابق هلدینگ امید بیان کرد؛ انتظاراتی از این هلدینگ سرمایه‌گذاری که بزرگ‌ترین گروه مالی کشور به شمار می رود، وجود داشت که تاکنون با عملکرد مناسب و سودآوری، به‌خوبی محقق شده است. ایشان افزود گروه سرمایه‌گذاری امید توانسته نقشی مؤثر در تحولات بانک سپه ایفا کند.

مدیرعامل بانک سپه در این مراسم ضمن معرفی دکتر بابک ابراهیمی به‌عنوان سرپرست گروه سرمایه‌گذاری امید، ابراز امیدواری کرد با حضور مدیریت جدید در گروه سرمایه‌گذاری امید علاوه بر ادامه مسیر حرکت فعلی، باقدرت بتواند در زمینه‌های مختلف صنعتی، تولیدی و اقتصادی کشور سرآمد باشد.

دکتر ابراهیمی با تأکید بر اهمیت هدایت تخصصی و فنی گروه سرمایه‌گذاری امید و نقش آن در طرح تحول راهبردی بانک سپه خطاب به مدیران، از آنان خواست تا با انعکاس فعالیت‌ها و اقداماتی که در حال انجام است ضمن آگاهی بخشی و امید دهی به مردم، آنان را در جریان پیشرفت‌های جدید که نشأت گرفته از توان صنعتی، تولیدی و اقتصادی این مجموعه است، قرار دهند.

دکتر بابک ابراهیمی سرپرست گروه سرمایه‌گذاری امید نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل بانک سپه و اعضای هیأت‌مدیره بانک، بانک سپه را بزرگ‌ترین و تنها بانک کشور که توانایی به سرانجام رساندن پروژه ملی ادغام را داشت، عنوان کرد و گفت: مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره و مدیران ارشد و کارکنان بانک سپه به معنی واقعی کلمه پرچم‌دار کار مجاهدانه و خستگی ناپذیر در کشور هستند.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین طرح‌های صنعتی کشور در گروه سرمایه‌گذاری امید در حال اجرا و بهره‌برداری است، رسالت این مجموعه برای کشور را حیاتی خواند و افزود: هدف ما خدمت و کار برای توسعه و آبادانی کشور، معیشت آحاد مردم و کارکنان است.

در ادامه مدیرعامل بانک سپه در دیداری سه‌ساعته با مدیران این هلدینگ و مدیران عامل‌ شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری امید به گفتگو پرداخت و ضمن استماع گزارش هایی از فعالیت‌هایی شرکت‌های زیرمجموعه، پیشنهاد‌های مطرح شده را مورد بحت و تبادل نظر قرار داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *