کویرتایر به عنوان واحد ارزش آفرین ملی در جشنواره ملی حاتم انتخاب شد

کویرتایر به عنوان واحد ارزش آفرین ملی در جشنواره ملی حاتم انتخاب شد

شرکت کویرتایر عنوان مدیر و واحد ارزش آفرین ملی و صاحب کالا و خدمات برتر در سومین جشنواره ملی حاتم را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کویرتایر؛ هشتمین گردهمایی بزرگ مسئولان دولت و مدیران بنگاه های برتر اقتصاد ایران وسومین جشنواره حمایت از تولید ملی حاتم باحضور مقامات سازمان‌های دولتی و برخی فعالان اقتصادی،51تیرماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ، تندیس طلایی این همایش به شرکت کویرتایر اعطا شد.

همچنین لوح تقدیر مدیرو واحد ارزش آفرین ملی وصاحب کالا وخدمات برتر در کشورکه به امضای محمد شریعتمداری وزیرتعاون،کارروفاه اجتماعی وعلیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر رسیده است به مهندس سیدمحمدحسین زینلی مدیرعامل شرکت کویرتایر اعطا شد.

شرکت کویرتایر افتخار می‌کند که همواره پویایی و نوآوری را محور اصلی سیاست‌های استراتژیک خویش قرار داده است. این شرکت از بدو تاسیس تاکنون همواره منشاء تحولات علمی چشمگیری در صنعت تایر کشور بوده که افتخار پیشتازی در دستیابی به تکنولوژی تولید تایرهای رادیال سیمی از آن جمله است.

طرح‌ریزی سیاست‌های اجرایی و تشکیلاتی کویرتایر بر پایه اصل مترقی مشتری‌مداری و با هدف تأمین خواسته‌های تصریحی و تلویحی مشتریان و مصرف کنندگان عزیز با بهره‌گیری از مفاهیم نوین مدیریت صنعتی صورت می‌پذیرد.

کویرتایر امروز افتخارصنعت تایرکشور و نماد علم و صنعت خراسان جنوبی است وطی سال‌ها فعالیت ارزشمند و تولید با کیفیت همواره پله‌های ترقی،تعالی و پیشرفت را به عنوان سازمانی پویا و رو به رشد پیموده و اینک می‌رود تابا تکیه بر توانمندی مدیران،کارشناسان وکارکنان ساعی وارزشمند خویش و با تولید محصولات با کیفیت همچون گذشته در صنعت تایر کشور پیشتاز باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *