اعضای هیات مدیره بانک سپه و سرمایه‌گذاری امید از چادرملو بازدید کردند

اعضای هیات مدیره بانک سپه و سرمایه‌گذاری امید از چادرملو بازدید کردند

جمعی از اعضای هیات مدیره بانک سپه و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید به همراه مدیران شرکت از شرکت معدنی و صنعتی چادرملو دیدن کردند.

 

به گزارش روابط عمومی گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، حاضران در این دیدار از مجتمع‌های معدنی و صنعتی چادرملو بازدید کرده و در جریان روند پیشرفت و اهم موارد تخصصی این شرکت قرار گرفتند. در این دیدار، امیرعلی طاهرزاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی گزارشی گفت: سهم چادرملو در تولید کنسانتره کشور 17 درصد و در گندله و آهن اسفجی به ترتیب 7 و 10 درصد است. این در حالی است که در سال گذشته موفق شدیم با وجود برخی محدودیت‌ها رکورد تولید جدیدی ثبت کنیم.

در ادامه، آیت ‌الله ابراهیمی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل بانک سپه، ضمن تشکر از سختکوشی مدیران و کارکنان این شرکت گفت: سودآوری و موفقیت بانک سپه حاصل عملکرد مثبت شرکت‌هایی نظیر چادرملو است. وی ادامه داد: یکی از موضوعات کلیدی که باید توسط این شرکت مورد توجه قرار گیرد، ارزیابی دقیق طرح‌ها و انجام محاسبات مالی است. همچنین باید زنجیره ارزش شرکت‌های معدنی تکمیل شده و روی بهره‌وری تمرکز شود. وی افزود: توسعه علمی برای بهبود تولید مقوله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این بازدید، سید مصطفی سیدهاشمی، رئیس هیات مدیره گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، دستاوردهای این شرکت را موفق و موجب افتخار ارزیابی کرده و گفت: یکی از مسائل مهمی که باید توسط شرکت‌های تولیدی در حوزه سنگ آهن و فولاد مورد توجه قرار گیرد، اولویت‌بندی طرح‌های توسعه‌ای است. همچنین دیگر اعضای هیات مدیره گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، بر ادامه رعایت اصول حاکمیت شرکتی و ارائه برنامه‌های راهبردی توسط این شرکت تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *