آغاز تولید انبوه کپسول اکسیژن بیمارستانی/ بیمارستان‌ها کپسول‌های خالی اکسیژن را رایگان شارژ کنند

آغاز تولید انبوه کپسول اکسیژن بیمارستانی/ بیمارستان‌ها کپسول‌های خالی اکسیژن را رایگان شارژ کنند

عضو انجمن تولیدکنندگان مخازن سی‌ان‌جی از تغییر خطوط تولیدی مخازن سی‌.ان‌.جی به تولید کپسول‌های اکسیژن بیمارستانی در بزرگترین واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: کپسول اکسیژن خالی بیمارستانها و مراکز درمانی به صورت رایگان شارژ می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، کیومرث مبلغ ناصری از تغییر خطوط تولیدی بزرگترین تولیدکننده مخازن سی ان جی کشور به منظور تولید مخازن اکسیژن بیمارستانی در شرایط کنونی کشور به لحاظ شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: بر اساس تکلیف شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید منطبق بر شرایط کنونی کشور در مقابله با بیماری کرونا، خطوط تولیدی سی ان جی در آسیاناما به عنوان بزرگترین شرکت تولیدکننده مخازن سی‌ان‎‌جی به تولید مخازن اکسیژن اختصاص یافته است.

وی افزود: هم اکنون تولید مخازن اکسیژن بیمارستانی برای مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در این واحد تولیدی آغاز شده و کپسول‌های اکسیژن تولیدشده در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد.

به گفته مبلغ ناصری، مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روزانه چند هزار کپسول اکسیژن به صورت انبوه تولید و توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: کارخانه به صورت سه شیفت مشغول به کار خواهد بود و برای تامین نیاز بیماران کرونایی بدون وقفه به تولید ادامه خواهد داد.

مبلغ ناصری گفت: به بیمارستان‌ها اعلام شده تا کپسول‌های خالی اکسیژن را به کارخانه آسیاناما تحویل داده و به صورت رایگان آنها را شارژ و تحویل بگیرند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *