توسط متخصصین گهرزمین صورت پذیرفت؛ بازسازی و تعمیرات اساسی دستگاه ها و ماشین آلات معدنی

توسط متخصصین گهرزمین صورت پذیرفت؛ بازسازی و تعمیرات اساسی دستگاه ها و ماشین آلات معدنی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین با توجه به ابعاد وحجم عملیات بالای معدن سنگ آهن گهرزمین، بیش از ۱۵۰ دستگاه کامیون و در مجموع نزدیک به ۲۰۰ دستگاه سنگین در حال فعالیت می باشند که با وجود تحریم های ظالمانه، از ابتدای امسال برنامه ریزی های لازم در راستای فعال کردن دستگاه های فرسوده و برگرداندن آنها به چرخه تولید صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، مهندس حسین اکبری مدیر امور معدن گهرزمین در این رابطه عنوان کرد: ابتدا فضای مناسب جهت تعمیرات اساسی در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت و با انتقال تعداد زیادی از این دستگاهها به محل تعمیرگاه، تیم تعمیراتی خبره تشکیل و سازماندهی شد. علی رغم تحریمهای ظالمانه و خاص بودن لوازم این دستگاه ها، توانستیم با کمک بخش خصوصی شرکت هیراد صنعت کیان این کار را به نتیجه برسانیم و پس از تعمیرات اساسی دو دستگاه معدنی شامل بیل ۱۲۵۰ کوماتسو که سنگین ترین بیل موجود در این معدن است و همچنین تراک کوماتسو ۴۶۵ را پیت معدن اضافه کنیم.

وی در ادامه افزود: در زمان تعمیرات اساسی، قریب بر ۷۰ نفر بطور مستقیم مشغول به کار شده که با راه اندازی هر دستگاه ۶ تا ۷ نفر بطور مستقیم مشغول به کار خواهند شد. درواقع تعمیر هر دستگاه موجب جلوگیری از خروج ۶۰۰ هزار دلار ارز از کشور خواهد شد. همچنین پیش بینی می شود که تا پایان شهریورماه امسال ۴ دستگاه معدنی سنگین دیگر وارد خط تولید شوند .

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *