مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید: کویرتایر، پتانسیل تبدیل به قطب صنعت تایر کشور را دارد

مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید: کویرتایر، پتانسیل تبدیل به قطب صنعت تایر کشور را دارد

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، دکتر محمدعلی شیرازی در دیدار جمعی از مدیران شرکت کویرتایر، با تشریح سه راهبرد مهم در راستای سیاست ­های گروه سرمایه گذاری امید، عنوان کرد؛ بومی ­گزینی و انتفاع مردم منطقه، از برکات ودستاوردهای این مجموعه وتوسعه مسئولیت­ های اجتماعی مورد توجه است که کویرتایر در بدو تأسیس در این زمینه خوش درخشیده است.
وی دومین راهبرد مهم در سیاست­ های گروه سرمایه­ گذاری امید را توسعه و اشتغال پایدار ذکر کرد و افزود: توسعه ای مدنظر است که بتواند سه مولفه مهم توان مدیریتی، بضاعت مالی و اجرای به موقع را همزمان داشته باشد که این توانمندی را در بدنه کویرتایر به وضوح می­توان دید.
مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید سودآوری یک صنعت را به عنوان سومین راهبرد در سیاست های این شرکت و ضامن بقای یک شرکت برشمرد و تصریح کرد؛ شرکت­ های زیرمجموعه امید با سودآوری واقعی و برندسازی محصولاتشان، می­ توانند به­ جای رفتن به دنبال جذب سرمایه گذار، خیل سرمایه ­گذاران را به سمت خود راغب و معطوف نمایند.
دکترشیرازی نهضت قطعه سازی و ماشین سازی در شرکت کویرتایر را تحسین و مطالعه طرح تأسیس شرکت ماشین سازی  را پیشنهاد کرد و یادآور شد: این طرح می تواند  بطور جدی مورد مطالعه قرار گیرد باتوجه به اینکه این توانمندی را کویرتایر قبلاً به اثبات رسانده است.
مدیرعامل شرکت کویرتایر در این دیدار با قدردانی از اهتمام مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری امید به پاس حمایت ها و کمک های بی دریغ در خصوص طرح توسعه 50 هزار تنی تایرهای معدنی گفت: دستور مؤکّد به شرکت­ های معدنی نسبت به واگذاری ساخت و تولید تایرهای معدنی به شرکت ­های تایرسازی سبب رغبت بیش از پیش شرکت­ های تایرسازی گردیده است.
آقای مهندس زینلی سپس از ساخت 23 دستگاه پرس پخت در دست اقدام خبر داد و گفت: در این سفر دو دستگاه پرس با حضور مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید افتتاح گردید و دو دستگاه دیگر نیز بر اساس برنامه ­ریزی صورت گرفته در ایام الله دهه فجر به بهره­ برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *