پیام‌های تسلیت مدیرعامل سرمایه‌گذاری امید درباره شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه

پیام‌های تسلیت مدیرعامل سرمایه‌گذاری امید درباره شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه

در پی شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران و هیات همراه، مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید طی پیام‌های جداگانه‌ای این ضایعه تاثر‌بار را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، ابوذر سروش در پیام نخست حادثه غمبار شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیأت همراه و در پیام دوم عروج ملکوتی مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و داماد سید مصطفی سیدهاشمی، رئیس هیات مدیره شرکت را تسلیت گفت.

متن پیام‌های مزبور به شرح زیر است:

 

اِنّا لِلّهِ و اِنّا اِلَیهِ راجِعُون

سَلَامٌ عَلَى إِبرَاهِیمَ کَذَلِکَ نَجزِی المُحسِنِینَ إِنَّهُۥ مِن عِبَادِنَا المُؤمِنِینَ (صافات/ 109 -111)

سلام بر ابراهیم نیکوکاران را چنین پاداش می‌دهیم. حقیقتا او از بندگان با ایمان ما بود

حادثه تاثر‌بار سقوط بالگرد و شهادت خدمتگزار محبوب و مردمی، رئیس جمهور گرانقدر جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه، موجب اندوه مردم ایران و خدمتگزاران آنان شد. آن شهدای والامقام در راه خدمت به مردم،‌ آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب جان خود را تقدیم کردند و در شب میلاد امام مهربانی‌ها، حضرت علی‌ بن موسی‌ الرضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) به ملکوت اعلی پیوستند.

اینجانب اصالتا از طرف خود و نیابتا از طرف خیل عظیم کارکنان شاغل در شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و شرکت‌های تابعه آن، این ضایعه تاسف‌بار را به حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری (حفظه‌الله تعالی) و ملت شریف و صبور ایران تسلیت گفته برای بازماندگان طلب اجر و بردباری می‌کنم. راه این خادمان دلسوز پر رهرو و نورانی باد.

دکتر ابوذر سروش

عضو هیات مدیره و مدیرعامل

شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید

 

 

اِنّا لِلّهِ و اِنّا اِلَیهِ راجِعُون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب/ 23)

از میان مؤمنان مردانى‌اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند. برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در انتظارند در حالی که عقیده خود را تغییر ندادند.

معراج دوستی عزیز و مدیری توانمند،‌ سالم و صالح موجب تاسف فراوان برای اینجانب شد. سال‌ها پیش با جناب آقای دکتر مالک رحمتی آشنا شده و وی را انسانی شریف، مصفا از آلایش‌ها و مؤمن به پیشرفت کشور یافتم. آن شهید سعید در حالی مسؤولیت خطیر استانداری آذربایجان شرقی را پذیرفت که دغدغه‌ای جز خدمت به مردم نداشت. او گرچه جوان بود اما دانش و تجربه بسیاری را در حوزه بازار سرمایه، شرکت‌های مختلف سرمایه‌گذاری، بنیاد موقوفات و قائم‌ مقامی آستان قدس رضوی، وزارت کشور، اتاق بازرگانی و مناصب دیگر کسب کرده و در ایامی که موضوعات اقتصادی به دغدغه مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) و شعار سال‌های اخیر تبدیل شده است، به عنوان مدیری اقتصادی در راه پیشرفت کشور تلاش کرد.

بدین وسیله شهادت دکتر مالک رحمتی را به مردم شریف ایران، اهالی استان آذربایجان شرقی، دوستان و بستگان ایشان و به طور خاص جناب آقای دکتر سید مصطفی سیدهاشمی، رئیس محترم هیات مدیره شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید – که در فقدان داماد خود عزادار شده‌اند- تسلیت گفته از خداوند متعال علو درجات برای آن شهید و صبر و اجر برای همگان خواستارم.

 دکتر ابوذر سروش

عضو هیات مدیره و مدیرعامل

شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *