برای نخستین بار در کشور/ کویرتایر تولید پهن‌ترین لاستیک سواری را آغاز کرد

برای نخستین بار در کشور/ کویرتایر تولید پهن‌ترین لاستیک سواری را آغاز کرد

با حضور حسین فهیمی، سرپرست شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، سید محمدحسین زینلی،‌ نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل کویر تایر و جمعی از مدیران دو شرکت، تولید پهن‌ترین لاستیک خودروهای سواری در کشور آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، آیین رونمایی از تایر با پهنای 285 میلی‌متر در محل شرکت کویرتایر در بیرجند برگزار شد. در این مراسم، حسین فهیمی، سرپرست شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید گفت: موجب افتخار است که شرکت کویر تایر پس از موفقیت بزرگ خود در افزایش ظرفیت تولید به 45 هزار تن در سال جاری، برای نخستین بار در کشور موفق می‌شود پهن‌ترین لاستیک خودروهای شاسی‌بلند را تولید کند. وی ادامه داد: من به سهم خودم از کلیه کارکنان این شرکت که حرکت رو به جلو و نوآوری‌های مستمری دارند، تشکر می‌کنم. تجربه نشان داده است صرفا تخصیص منابع مالی موجب موفقیت نمی‌شود بلکه سرمایه انسانی و بلوغ فکری زمینه رشد و تعالی را فراهم می‌کند. این شرکت نه تنها تولیدکننده لاستیک برای خودروهای سواری است، بلکه ماشین‌آلات این صنعت را نیز تولید می‌کند. استفاده از نیروهای منطقه و ارتباط با دانشگاه‌های مختلف در راستای فعالیت‌های این شرکت به عنوان مجموعه دانش‌بنیان توانسته شرایطی را ایجاد کند که در برخی زمینه‌ها در عرصه ملی و جهانی زبانزد شود.

 

در این آیین،‌ سید محمدحسین زینلی، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت کویر تایر با اشاره به روند راه‌اندازی و موفقیت‌های این شرکت گفت: سیاست مردمی‌کردن اقتصاد از سوی مدیران ارشد کشور اعلام شده است. این شرکت سال‌ها پیش با حمایت‌های خرد مردم راه‌اندازی شده است. از این رو، روحیه جهادی و دغدغه موفقیت در بین کارکنان این شرکت وجود دارد. وی افزود: همیشه سختی‌هایی در کار وجود دارد اما در کویرتایر تلاش همه این است که بر اساس خودباوری بتوان خدمتی برای مردم انجام داد.

 

تولید تایر 285/70/17 به عنوان پهن‌ترین لاستیک خودروهای شاسی‌بلند داخلی جهت کاربردهای برون‌جاده‌ای (آفرود) و به تقاضای خودروسازان در کویر تایر کلید خورده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *