تقسیم ۱.۳۰۰ ریال سود در مجمع شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، به ازای هر سهم «کگل»

تقسیم ۱.۳۰۰ ریال سود در مجمع شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، به ازای هر سهم «کگل»

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، سهامی عام برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید؛ در این مجمع که با حضور ۸۰ درصدی سهامداران برگزار شد، آقای امیرحسین نادری؛ ریاست مجمع، آقایان مرتضی شبانی، محمدحسن صبوری؛ به عنوان ناظران مجمع و دکتر زیدآبادی؛ دبیرمجمع  حضور داشتند.

ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در این مجمع اظهار کرد: در سال ۹۹ حدود ۱۵.۳ میلیون تن کنسانتره و ۱۲.۲ میلیون گندله و ۴ میلیون آهن آسفنجی تولید کرده است.در واقع  سال ۹۹ این شرکت سهم تولید ۴۲درصدی کنسانتره و ۲۷ درصدی گندله را به خود اختصاص داد.

مدیرعامل گل‌گهرافزود: در ۳ ماهه اول امسال، تولید گل‌گهر۱۴درصد و فروش آن ۲۲۰ درصد رشد داشته است. همچنین گل‌گهر در سال ۹۹ بیش از ۲۹ هزار میلیارد تومان درآمد اصلی و دارایی شرکت ۶۳ درصد و سود ناخالص تلفیقی نیز رشد ۱۹۲ درصدی داشته است.

عتیقی یادآور شد: ساخت دو نیروگاه در دستور کار گل‌گهر قرار دارد. وی درباره تأمین مشکل کمبود سنگ‌آهن نیز توضیح داد: در تأمین سنگ‌آهن راهکارهایی داریم که یکی از آنها بهینه‌سازی ضلع جنوبی معدن ۳ است. این در حالی است که بیشترین واگذاری معادن برای انجام عملیات اکتشاف در کشور از حیث متراژ به گل‌گهر بوده است.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر همچنین افزود: بهره‌برداری از واحــد خردایــش ۲ و ناحیه انبــار خطــی شــرکت معدنــی و صنعتــی گل‌گهــر بــه ظرفیــت ۴هزار و ۲۰۰ تن‌ در ســاعت و معــادل ۱۵ میلیون تـن در سـال به‌عنوان بزرگ‌ترین مـدار خردایـش سنگ‌شکنی خاورمیانـه باهدف تامین خــوراک خطــوط فــرآوری به انجام رسید.

وی گفت: واحــد فــرآوری غبــار کارخانــه تغلیــظ بــه همــراه تیکنــر مرکــزی مجتمــع بــا ظرفیــت ۸۰۰هــزار تــن در ســال گذشته افتتاح شد.

در این مجمع، پس از تصویب صورت‌های مالی عملکرد منتهی به ۳۰ اسفندماه ۹۹ از سود ۲۱۸۵ قابل‌ تقسیم ریالی، مبلغ ۱۳۰۰ ریال سود به ازای هر سهم برای توزیع میان سهامداران شرکت به تصویب رسید. همچنین روزنامه «دنیای‌اقتصاد» نیز به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار این شرکت انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *