توزیع ۲۳۰۰ کپسول اکسیژن بیمارستانی از سوی آسیاناما

توزیع ۲۳۰۰ کپسول اکسیژن بیمارستانی از سوی آسیاناما

مدیر توسعه بازار شرکت مخازن گاز طبیعی آسیاناما از تحویل 2300 کپسول اکسیژن بیمارستانی از سوی این شرکت به موسسات خیریه، بیمارستان‌ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، امید حمیدخانی؛ مدیر توسعه بازار شرکت مخازن گاز طبیعی آسیاناما گفت: شرکت مخازن گازهای طبیعی آسیاناما با توجه به شرایط کشور در خصوص شیوع ویروس کرونا، تولید 5 هزار سیلندر اکسیژن بیمارستانی را تدارک دیده که از ابتدای تغییر تنظمیات خطوط تولید از مخازن CNG به سیلندرهای اکسیژن بیمارستانی در مرداد ماه سال جاری، تا به حال حدود 2300 کپسول را تحویل داده  و روند تولید و تحویل در حال حاضر ادامه دارد.

وی افزود: نگاه این شرکت در اجرای این پروژه، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بوده که بر مبنای آن، تلاش شده تا کپسول‌های اکسیژن بیمارستانی، به بیمارستانها، موسسات خیریه و دانشگاههای علوم پزشکی در استان‌های مختلف در سراسر کشور ارایه شود.
به گفته حمیدخانی، ظرفیت تولید شرکت آسیاناما بسیار فراتر از 5 هزار سیلندر بوده و در صورت ادامه نیاز کشور به سیلندرهای اکسیژن، این شرکت آمادگی دارد در کنار تولید مخازن CNG، تولید سیلندرهای گازهای طبی را تا رفع نیاز کشور بویژه در حوزه سلامت در دستور کار داشته باشد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *