پیام دکتر مدرس خیابانی به مناسبت روز خبرنگار

پیام دکتر مدرس خیابانی به مناسبت روز خبرنگار

آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی، رسالت خطیر تلاشگرانی است که با پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خط‌شکنان جنگ روانی دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم هستند. آنانی که در راه خبررسانی، جان‌فشانی کردند و در حفظ سنگرها، همچنان می‌کوشند.
امروز که رسانه، بیش از هر زمان دیگری در زندگی مردم نقش‌آفرینی کرده و توجه به آن، یکی از ارکان حکمرانی شایسته در کشور به شمار می‌رود، مسئولیت سنگینی بر دوش خبرنگاران و طلایه‌داران اطلاع‌رسانی در کشور نهاده شده تا با هوشیاری و نگاه همه‌جانبه به تمامی ابعاد موضوعات مبتلابه، رسالت خود را به خوبی به ثمر رسانده و در راه آرامش‌بخشی و تقویت روحیه امید و نشاط در میان آحاد جامعه تلاش کنند.
اکنون بر هیچ کس پوشیده نیست که بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش دارند تا با پاشیدن بذر یاس و ناامیدی، به اتحاد مردم و دلسوزان کشور خدشه وارد کرده و سنگرهای بنا شده با خون ارزشمند شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را تخریب کنند. اینجا است که خبرنگاران به عنوان جهادگران خط مقدم این جنگ روانی، سهم بسزایی ایفا کرده و با قلم و نگاشته‌های خود می‌توانند نقشه شوم بدخواهان را نقش بر آب کنند.
بر این اساس است که در شرایط کنونی، سهم خبرنگاران در رسانه معادل سهم مدیران ارشد اجرایی کشور بوده و همین امر، ضرورت استفاده از ظرفیت‌ بی‌بدیل نیروهای جوان و کارآمد در عرصه اطلاع‌رسانی را به عنوان یک ابزار مدیریتی در کنار سایر ابزارهای حکمرانی شایسته، دوچندان می‌کند.

درود بی‌پایان بر تمامی تلاشگران و مجاهدین عرصه اطلاع‌رسانی.
تلاشتان شایسته تقدیر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *