گام های استوار برای رسیدن به رویای بزرگ جاسک

گام های استوار  برای رسیدن به رویای بزرگ جاسک

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، اجرای فاز دوم زودهنگام مخازن جاسک به ایستگاه جدیدی رسیده است. بر این اساس، با هدف برآورد شرایط انبارش نفت خام مخازن 6019 و 6020 در بخش مکانیکال بدنه تکمیل و مقدمات راه اندازی تکمیلی تا انتهای خرداد 1400 فراهم شده است؛ ضمن اینکه در راستای اهداف برنامه‌ریزی شده در بخش EW، کورس 3 بدنه مخزن 6018 در حال نصب و فیتاپ می‌باشد. همچنین نصب و فیتاپ کورس دوم مخزن 6017 به اتمام رسیده است.

در عین حال، در بخش پمپ استیشن بعنوان یکی از بخش‌های اصلی مورد نیاز ارسال نفت خام به SPM براساس برنامه‌ریزی شبانه‌روزی انجام شده، تکمیل زیرساخت نصب پمپ‌ها تا انتهای خرداد 1400 و با عنایت به رسیدن نیروهای مستقیم اجرایی به بیش از 150 نفر انجام خواهد پذیرفت؛ ضمن اینکه در بخش نیروگاه MW 14 نیز بر تکمیل بخشی نصب دیزل‌ها و ساب استیشن و اتاق ترانس برای انتهای خرداد1400 برنامه‌ریزی گردیده و در حال حاضر اجرا با 80 نفر بصورت شبانه روزی است.

تأمین کالاهای بخش EW: باهدف برآورد شرایط راه اندازی انتهای خرداد ماه کالای بخش EW در مرحله ارسال به سایت است.

بر این اساس، پمپ‌های اصلی و VFD های مربوطه توسط پمپیران برای اواخر خرداد تعهد شده است؛ ضمن اینکه Jet Mixerهای 4 مخزن برای اواخر خرداد تعهد شده است. در عین حال، ورق‌های وارده از چین به سایت حمل شده و عملیات آماده سازی جهت اجرای آنها انجام شده و ورق‌های در تعهد فولاد اکسین نیز در حال تولید هستند؛ به نحوی که براساس برنامه‌ریزی انجام شده، میانگین روزانه تعداد نیروهای کارگاه به بیش از 1300 نفر رسیده و میانگین روزانه تعداد ماشین آلات و تجهیزات فعال 500 دستگاه است.

در عین حال، خط لوله کنار گذر بطول 7 کیلومتر در سایت جهت فاز زودهنگام در حال اجرا و با پیشرفت 95% در حال فعالیت است،ضمن اینکه پیشرفت کلی پروژه نیز 51درصد اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *