۲۰۰ درصد افزایش فروش نسبت به پنج ماه مالی پارسال

۲۰۰ درصد افزایش فروش نسبت به پنج ماه مالی پارسال

شرکت آسیاناما توانست رکورد فروش خود در پنج ماه نخست مالی نسبت به پارسال را بشکند.

 

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حسام خوش‌بین‌فر، مدیر عامل شرکت آسیاناما در باره رشد تولید این شرکت گفت: آمار فروش محصولات این شرکت در پنج ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۲، حدود ۲۰۰ درصد نسبت به پنج ماه پارسال، افزایش داشته است.

 

خوشبین‌فر افزود: حجم عظیمی از موجودی محصولات کارخانه که تقریباً شامل نیمی از موجودی بوده، کاپ‌های ۷۵ لیتری و مخازن ۷۵ لیتری که دو سال در محل کارخانه انباشته شده بود، هم‌اکنون به طور کامل به فروش رسیده است.

مدیر عامل شرکت آسیاناما همچنین تأکید کرد: سهم آسیاناما در بازار غیرخودرویی از ۱۰ درصد به ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است که گامی جدی و قاطع از سوی کارکنان تلاشگرمان در راستای فرمان رهبری و رشد تولید است.

وی یادآور شد: شرکت آسیاناما به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مخازن بدون درز تحت فشار در منطقه، مجهز به طیف وسیعی از ماشین آلات و دستگاه‌های تولید مخازن بر پایه دو روش مختلف با استفاده از لوله‌های بدون درز و ورق‌های فولادی است.

گفتنی است آسیاناما به عنوان اولین و بزرگترین شرکت فعال در حوزه CNG با نماد “ناما” نزد سازمان فرابورس ایران پذیرفته و درج شده و به زودی سهام اولیه آن توسط سهامدار عمده عرضه خواهد شد.

شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی آسیاناما، زیر مجموعه هلدینگ امید است که در شهرصنعتی لیای قزوین واقع شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *