شرکت خمیرمایه پس از ۱۳ سال تعطیلی مجدد موفق به تولید محصول شد

شرکت خمیرمایه پس از ۱۳ سال تعطیلی مجدد موفق به تولید محصول شد

با پشتیبانی‌های شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، شرکت خمیرمایه پس از 13سال تعطیلی مجدد موفق به تولید محصول شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، پروژه بازسازی کارخانه خمیرمایه لرستان از تاریخ 24 اردیبهشت ماه آغاز گردید و با وجود مشکلات فراوان ماشین آلات تولید در تاریخ ششم شهریور 1400 در فاصله ای کمتر از 4 ماه موفق به تولید محصول استاندارد و قابل فروش شدیم.

محصول تولید شده دارای استانداردهای مورد تائید سازمان غذا و دارو و قابل رقابت با نمونه های داخلی است.

در دوره بازسازی فرسوده بودن خطوط تولیدی ، نبود مستندات فنی ماشین آلات، عدم وجود لوازم یدکی ماشین آلات در داخل، نبود نیروی متخصص در سطح استان لرستان بخشی از مشکلات اساسی پروژه بوده که همه این موارد با برنامه ریزی های انجام شده و استفاده از دانش فنی و توان تولیدی داخل انجام شد.

در حال حاضر هدف اولیه راه اندازی ماشین آلات فعلی کارخانه بود که انجام شده یک مقدار ایرادات اولیه در خط تولید وجود دارد که طی دو هفته آینده بر طرف خواهد شد، پس از آن فرآیند تولید در سه شیفت کاری شروع خواهد شد ظرفیت برنامه ریزی شده بر اساس ماشین آلات موجود تولید روزانه 5.500 کیلوگرم خمیرمایه نانوایی استاندارد می باشد.

برنامه ریزی های آتی کارخانه به گونه ای است که بتوان با ماشین آلات فعلی در شروع فصل زمستان  روزانه 7.700 کیلو گرم خمیرمایه خشک نانوایی تولید کرد.

ما در حال حاضر در ابتدای راه هستیم و تمرکز ویژه ای را هم بر روی برندینگ محصول تولیدی خواهیم داشت به گونه ای که بتوان برند صفا مایه را به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید خمیرمایه نانوایی در ایران و منطقه به مصرف کنندگان بشناسونیم.

با استمرار تولید برنامه توسعه شرکت آغاز خواهد شد که این برنامه ها به شرح ذیل خواهد بود:

  • افزایش ظرفیت تولید به روزانه 16 هزار و 500  کیلو گرم حداکثر تا تاریخ 1401/03/31.
  • اجرای پروژه تولید وینانس از پساب کارخانه حداکثر تا پایان سال 1400
  • راه اندازی خط تولید پروتئین دامی شرکت با استفاده از ماشین آلات موجود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *