مأموریت‌های جدید مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید به سایت گناوه

مأموریت‌های جدید مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید به سایت گناوه

از ضرورت تأمین به موقع کالا تا استقرار سیستم جامع مدیریت دانش

به گزارش روابط عمومی گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، مدیرعامل گروه ضمن بازدید از مخازن ۱۰ میلیون بشکه‌ای گناوه با تأکید بر ضرورت بهبود ساختار و‌ تقویت تیم فنی و تخصصی سایت گناوه، بار دیگر خواستار جانشین‌پروری‌ و جابجایی افراد میان پروژه‌ها تاکید کرد.

حسین مدرس خیابانی در این بازدید با تاکید بر اهمیت نوآوری در فرآیندها و فعالیتهای در حال انجام در سایت گناوه، افزود: استفاده از علوم و‌ نوآوری‌های جدید در عملیات و نگهداری مخازن یکی از اصول مهم به شمار می‌رود که باید بر روی آن تمرکز جدی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: ارتقاء سطح ایمنی و‌ متناسب‌سازی مخازن با انواع نفت‌های جدید دریافتی بسیار حائز اهمیت است و بر این اساس باید تمامی ملاحظات امنیتی را قبل از وقوع خطر صورت داد.

مدرس خیابانی با بیان اینکه توسعه ظرفیت و‌ فعالیت‌های مرتبط با مخازن، همچون ایجاد مخازن جدید و همچنین بررسی ایجاد مسیر بارگیری نفت در دریا بر اساس نفت مخازن از جمله نکات حائز اهمیت به شمار می‌رود، خواستار ارایه خدمات آزمایشگاهی به متقاضیان در منطقه با توجه به ظرفیت‌های موجود در سایت گناوه شد و به مدیران این سایت ماموریت داد تا نسبت به بررسی تأمین برق از طریق ساخت نیروگاه خورشیدی اقدام نمایند. وی افزود: همکاری در توسعه سایر پروژه‌های مشابه مانند مخزن نیمه‌تمام گوره از جمله اولویت‌های مورد تأکید گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید است. مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید خاطرنشان کرد: مستندسازی دانش و به اشتراک گذاشتن آن از یک سو و تسهیم‌ تجربیات با  سایر پروژه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و دانش موجود علاوه بر ارتقاء در خدمت سایر بخش‌ها باشد؛ به نحوی که سیستم جامع مدیریت دانش مستقر گردد.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده اصولی از دانش نگهداری و تعمیرات جامع به منظور افزایش دوره عمر مخازن گفت: کاهش آسیب‌ها و خسارت‌های سایت و نیز تامین کالای مورد نیاز به اندازه کافی و به موقع باید دستور کار قرار گیرد و پشتیبان لازم جهت تعمیرات صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *