هم‌افزایی شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و جهاد دانشگاهی برای داخلی‌سازی قطعات

هم‌افزایی شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و جهاد دانشگاهی برای داخلی‌سازی قطعات

در دیدار مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید با رئیس جهاد دانشگاهی، بر ضرورت هم‌افزایی هر چه بیشتر شرکت‌های تولیدی زیرمجموعه این هلدینگ چند رشته‌ای بورسی با نوآوران و سازندگان دانشگاهی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، حسین مدرس خیابانی در دیدار با حمیدرضا خطیبی، رئیس جهاد دانشگاهی اعلام کرد: اصل تامین قطعات مورد نیاز در پروژه‌های تعریف شده در شرکت‌های تحت مدیریت شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، بر تامین از منابع داخلی است و در این راستا، این مجموعه می‌تواند همکاری تنگاتنگی با جهاد دانشگاهی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و ضرورت بهره‌گیری از توان تولیدکنندگان داخلی در راستای رونق اشتغالزایی و صیانت از منابع ارزی کشور، هیچ مجموعه‌ای در هلدینگ سرمایه‌گذاری امید نباید برای واردات کالای دارای مشابه داخلی، اقدام نماید و این موضوع یک تکلیف برای تمامی شرکت‌های زیرمجموعه به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: استفاده از توان تولیدکنندگان داخلی در دو بخش تامین قطعات برای اجرای پروژه‌ها و تعمیر و نگهداری، یک ضرورت و اصل مورد تاکید در شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید به شمار می‌رود.

همچنین در این نشست محمدرضا خطیبی، رئیس جهاد دانشگاهی نیز با برشمردن ظرفیت‌های بالای بخش دانشگاهی کشور برای کمک به داخلی‌سازی قطعات و ماشین آلات مورد نیاز بخش صنعت، از آمادگی این بخش برای همکاری با شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید خبر داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *