«ورود گل‌گهر به عصر طلایی»/ ثبت بیشترین رکورد تولید ماهانه تولید

«ورود گل‌گهر به عصر طلایی»/ ثبت بیشترین رکورد تولید ماهانه تولید

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر بزرگ‌ترین تولیدکنده کنسانتره و گندله کشور است که همواره در طول سالیان گذشته عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، کارنامه مجموعه معدنی و صنعتی گل گهر با تغییر مدیریت آن بیش از پیش درخشان رقم خورده است؛ به این ترتیب در بهمن ۹۹ شاهد ثبت ۶ رکورد جدید در حوزه‌های مختلف تولید این شرکت بودیم.

در این ماه مجموع تولید انواع محصولات در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به ۲.۷۲ میلیون تن رسید که بالاترین رقم ثبت شده در طول فعالیت این شرکت است.

بدون تردید مدیریت یک مجموعه نقش بسزایی در اجرای مطلوب برنامه‌ها و استراتژی‌های تدوین شده برای آن دارد. امید می‌رود با حضور طولانی‌مدت یک مدیر کارآمد زمینه برای موفقیت هرچه بیشتر و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای فراهم شود.

بیشترین تعداد رکورد ماهانه در تاریخ شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در بهمن‌ امسال با تعداد ۶ رکورد رقم خورد. 

مجموع میزان تولید انواع محصول در بهمن‌ ۲.۷۲ میلیون تن گزارش شد که نسبت به میانگین تولید در ۱۰ ماه منتهی به پایان دی امسال ۱۲ درصد رشد داشت.

میزان تولید این شرکت همچنین نسبت به میانگین سال ۹۸ رشد ۱۶ درصدی را تجربه کرده است. در ۱۰ ماه منتهی به پایان دی‌ امسال شاهد کسب ۶ رکورد ماهانه بوده‌ایم، این در حالی است که تا پیش از این بیشترین تعداد رکورد ثبت شده ماهانه ۳ مرتبه بوده است.

بدون تردید کسب این تعداد رکورد تولید در مدت یک‌ ماه، در راستای تاکیدات مدیرعامل جدید شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و با زحمات و تلاش‌های مدیران، مشاوران و کارکنان منطقه گل‌گهر محقق شده است.

مجموع تولید انواع محصول در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در بهمن ۲.۷۲ میلیون تن برآورد شده، این در حالی است که متوسط مجموع تولید ماهانه این شرکت معدنی و صنعتی در ۱۰ ماهه امسال برابر ۲.۴۴ میلیون تن گزارش شده است.

در همین حال متوسط تولید ماهانه انواع محصول این شرکت در ۱۰ ماه ابتدایی ۹۹ برابر ۲.۴۴ میلیون تن گزارش شده است. متوسط مجموع تولید ماهانه گل‌گهر در سال ۹۸ نیز ۲.۳۵ میلیون تن برآورد شده است.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با همت جمعی کارکنان خود توانست در بهمن‌ امسال ۱.۶۱ میلیون تن کنسانتره تولید کند. میزان متوسط تولید کنسانتره این مجموعه در ۱۰ ماه امسال برابر ۱.۳۹ میلیون تن گزارش شده است؛ بنابراین تولید بهمن امسال ۱۶ درصد در مقایسه با متوسط تولید ماهانه ۱۰ ماه ابتدایی امسال بیشتر شده است.

متوسط تولید ماهانه کنسانتره ۹۸ نیز ۱.۳۳ میلیون تن برآورد شده است؛ به این ترتیب یعنی تولید کنسانتره گل‌گهر در بهمن ۹۹ حدود ۲۰ درصد از متوسط تولید ماهانه این شرکت در سال ۹۸ بیشتر شده است.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در بهمن امسال توانست رکورد تولید ۱.۱۲ میلیون تن گندله را ثبت کند، این در حالی است که تا پیش از این متوسط تولید ماهانه این شرکت در ۱۰ ماهه منتهی به پایان دی امسال برابر ۱.۰۵ میلیون تن گزارش شده است.

به این ترتیب یعنی شاهد رشد ۶ درصدی تولید گندله در دی در مقایسه با متوسط تولید ماهانه این مجموعه عظیم معدنی و صنعتی هستیم.

متوسط تولید ماهانه گندله این شرکت در سال ۹۸ برابر ۱.۰۱ میلیون تن گزارش شده است؛ به این ترتیب می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که تولید گندله این شرکت در بهمن‌ امسال و در مقایسه با تولید ماهانه این شرکت در سال ۹۸، رشد ۱۰ درصدی را از آن خود کرده است.

در بهمن سال ۹۸ شاهد ثبت یک رکورد تولید ماهانه بودیم. در همین حال مجموع تولید محصولات این شرکت برابر ۲.۵۱ میلیون تن گزارش شده، اما در بهمن امسال شاهد ثبت ۶ رکورد جدید از مجموعه معدنی و صنعتی گل‌گهر بودیم. متوسط تولید روزانه انواع محصولات در بهمن ۹۹ برابر ۹۰۷۱۲ تن گزارش شده است.

متوسط تولید انواع محصولات گل‌گهر در ۱۰ ماه ابتدایی ۹۹ برابر ۷۹۶۷۲ تن برآورد شده است؛ به این ترتیب می‌توان گفت متوسط تولید روزانه انواع محصولات در بهمن در مقایسه با ۱۰ ماه ۹۹، رشد ۱۴ درصدی را از آن خود کرده است.

متوسط تولید روزانه گندله در بهمن ۹۹ برابر ۳۷۱۷۲ تن گزارش شده که در مقایسه با تولید این محصول در ۱۰ ماه ۹۹ رشد ۸ درصدی را نشان می‌دهد.

متوسط تولید روزانه کنسانتره گل‌گهر در بهمن ۹۹ برابر ۵۳۵۴۰ تن ثبت شده است. این رقم در ۱۰ ماه ۹۹ برابر ۴۵۳۴۲ تن برآورد شده است؛ به این ترتیب شاهد رشد ۱۸ درصدی متوسط تولید روزانه کنسانتره در بهمن ۹۹ در مقایسه با ۱۰ ماهه ابتدایی امسال هستیم.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *